Individuali veikla ar mažoji bendrija? O gal uždaroji akcinė bendrovė? Viešoji įstaiga? Profesinė bendrija? Asociacija?…
Kokius mokesčius reikės mokėti? Kokio jie dydžio?
Tapti PVM mokėtoju iš karto, o gal vėliau arba niekada?
Kaip bus su socialinėmis garantijomis, motinystės atostogomis, pensija?
Kokius dokumentus turėti? Kas bus, jei norėsiu likviduoti įmonę?
Šie ir daugelis kitų klausimų kamuoja norinčius pradėti savo verslą.
Kreipkitės, ir atsakysiu į visus Jūsų klausimus bei pateiksiu savo įžvalgų.
Būna, kad kreipiasi neseniai verslą pradėję žmonės, patiriantys įvairias problemas.
Pavyzdžiui, prekiavo internetu, puikiai sekėsi, metinė apyvarta pasiekė 170 tūkst., tačiau metinio deklaravimo metu sužinoje, kad reikia sumokėti PVM nuo pardavimų, viršijusių 45 tūkst. Eurų. Suma didžiulė, viršijanti visą per metus uždirbtą pelną. Apmaudu, tačiau nuostolių buvo galima išvengti – vos vienos valandos konsultacijos metu galima aptarti visus laukiančius mokestinius aspektus ir saugiai modeliuoti verslą.
Padedu ir buhalterėms, turinčioms įvairių klausimų apie operacijų registravimo debetus ir kreditus, keistus likučius buhalterinėse sąskaitose, klaidų taisymą.
Dažnai pasitaiko apmaudi situacija, kai pardavę nekilnojamąjį turtą žmonės sužino, jog teks sumokėti didžiulę gyventojų pajamų mokesčio sumą. To būtų buvę galima išvengti, jei būtų žinoję, kad mokesčių nereikia mokėti, pvz., išlaikius butą dvejus metus ir tiek pat laiko jame deklaravus gyvenamąją vietą.
Netikėtų išlaidų ir galvos skausmo galima išvengti, užsisakykius profesionalo konsultaciją.